Efter regn kommer sol, men sen kom regnet igen...


Eriks minidator lade plotsligt av. Har darfor inte kunnat blogga sa frekvent som jag onskat. Nu sitter jag dock vid en dator i receptionen pa vart hostel...lite salongsberusad och solbrand! Igar inleddes dagen med lite beachsightseeing, vi bor 2 min fran stranden. Efter frukost oppnade sig himlen och en stortskur - som till av borjan sag ut att avta - holl i sig i,si sa dar, halva dagen. Vad gora? Sjalvklart sag vi till att leva sa amerikanskt som mojligt och letade upp narmaste shoppinggalleria. 1500 spann fattigare drog vi hem och gick sedan ut och at med Eriks, Jonas och Pers kompis Johan (!) som de rakat stota ihop med pa samma hostel - och i samma korridor - som vi bor pa... At en lattare middag, drack nagra ol, blev avlurad min klocka - men fick tillbaka den for ynka 13 dollar. Idag har vi legat pa beachen, badat i Atlanten och atit pa samma restaurang som Tom Selleck. Imorgon hyr vi bil och drar norrut. Jacksonville, Savannah och New Orleans star pa schemat. Bilder ar tankta att laddas upp. Men jag har glomt min sladd hemma, men planerar att kopa en ny digitalkamera snaaart (las imorgon). PUSS.


Miamibloggen försöker göra Sverigetecknet. Det går sådär.


UPPDATERAT INLAGG: Nu funkar Eriks dator igen. Börjar därför så smått att lägga upp diverse bilder med hjälp av Eriks praktiska kortläsare. Här försöker Miamibloggaren göra det berömda Sverigetecknet. Det går sådär.

Kommentarer
Postat av: Erik

Mer läsning: http://erikbergin.blogspot.com/

2008-07-17 @ 15:06:14
URL: http://erikbergin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0