Commercial break



TÄVLING!
Vad gör Jonas här?

1. Blandar fyra Bloody Mary i ketchupkopparna på ett av Miamis fulare McDonald s
X. Häller upp fyra mindre stadiga whiskey av märket Famous Grouse i ketchupkopparna på ett av Miamis fulare McDonald s
2. Låsas hälla upp nån form av alkoholhaltig dryck i ketchupkopparna, men skulle såklart aldrig förtära någon sådant på  USA:s heliga McDonald s och dessutom riskera dryga böter.

Först inkomna rätta svar vinner en signerad Miami-t-shirt av sämre kvalitet.

Kommentarer
Postat av: hanna

X

2008-07-18 @ 08:40:50
Postat av: Marianne

Jag säger också kryss. Silver-pris? T-shirt utan armar kanske?

2008-07-18 @ 10:36:12
Postat av: Eleonor Petersson (bäst att skriva hela mitt namn nu när det är tävling)

Jag känner inte Jonas, men jag känner att jag ändå måste gissa før jag vill desperat ha en Miami-t-shirt av sämre kvalité. Jag gissar på 2.

2008-07-18 @ 10:42:50
Postat av: Marianne

Enligt Vogue är det modevecka i Miami! Massa bikinitjejer!



http://www.vogue.co.uk/news/daily/080718-miami-fashion-week-begins.aspx

2008-07-19 @ 14:45:41
Postat av: Pernilla

X

Hoppas du har det toppen där borta. Själv ska jag på sommarkrysset på Grönan nu. Inte lika roligt kanske...

2008-07-19 @ 18:43:24
URL: http://pernillawahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0